Intersport și GAV au adus sportul mai aproape de oameni la ADfel 2012

19 august 2012

 
"Sportul este pentru toată lumea" - “ aceasta a fost ideea din spatele prezenței Intersport la evenimentul de publicitate neconvențională ADfel 2012, potrivit unei informări de presă emise de GAV. Astfel, terasa Fabrica a fost echipată pe toată durata evenimentului cu echipamente sportive, iar participanții au putut lua parte la diverse probe sportive "altfel".
 
O masă de pe terasă a fost înlocuită cu una de ping-pong la care se putea continuare servi o bere rece, toaletele au fost accesorizate cu schiuri și bețe ce susțineau poziția schiorului la baie, iar unul din pereții terasei a fost transformat în wall de Facebook. Like-ul offline putea fi acordat cu ajutorul unei mingii de fotbal și era apoi răsplătit cu vochere de cumpărături.
 
"La ADfel, Intersport ne-a adus aminte că suntem întotdeauna înconjurați de sport, chiar dacă nu conștientizam întotdeauna acest lucru. Pe terasa de la Fabrica, în cadrul ADfel, Intersport a profitat de situații mai mult sau mai puțin cotidiene pentru a le scoate în evidență calitățile sportive. Astfel, Intersport a adus sportul oamenilor în 'mediul lor natural' ... adică pe terasă", a declarat Lucian Georgescu (Managing Partner, GAV).
 
De ce Intersport la ADfel?

"Credem cu tărie într-un stil de viață sănătos, bazat pe sport, și implicit în misiunea noastră strategică de a aduce sportul mai aproape de oamenia€¦oriunde s-ar afla! De aceea avem grijă să nu pierdem nicio oportunitate de a transpune în fapte concrete sau, dacă vreți, de a aduce în offline ceea ce credem, ne caracterizează și ne asigură motivația de a merge mai departe: (bringing) SPORT TO THE PEOPLE", a adăugat Adrian Handra (Marketing & PR Manager, Intersport România).
 
articolul original: IQads 

 

Am avut trei tipuri de activități sportive: 

*Sport to the table -€“ instalarea unei mese de tenis de masă pe terasa Fabrica, oferindu-le participanților de la ADfel ocazia de a face și puțin sport atunci când beau o bere.

*Sport to the restroom -€“ instalarea unei perechi de schiuri și bețe într-una din cabinele din toaletele pentru fete și pentru băƒieti, ca sprijin pentru poziția schiorului. Pe dinăƒuntrul ușilor au fost instalate suporturi de telefon, pentru cei care doreau sムse fotografieze în acea poziție.

*Sport to the wall -€“ tipărirea supradimensionată a headerului paginii de Facebook a INTERSPORT și agăƒtarea lui în terasă, pentru ca participanții la ADfel sムpoată da Like paginii cu ajutorul unei mingii de fotbal. Primii 150 de oameni care au reușit sムdăƒrâme butonul de Like de 3 ori, au primit un voucher INTERSPORT în valoare de 50 de lei.
 
Am reușit încă o dată să vă dovedim că INTERSPORT aduce SPORTUL MAI APROAPE DE OAMENI.
Oriunde ;)
Dar pozele vorbesc de la sine, nu? 

Click aici.